• 0
preloader

Як працює система безпеки автомобіля?

Як працює система безпеки автомобіля?
21.09.2015
Статті
Час читання - 4 хвилини

Зміст:

    система безпеки

    З часу своєї появи більше століття тому автомобіль постійно видозмінювався та модернізувався. Враховуючи нинішню потужність та кількість автомобілів на nbsp; Не дивно, що за статистикою 80-85% дорожньо-транспортних пригод на дорозі відбуваються за участю автомашин. Саме тому конструктори приділяють величезну увагу безпеці автомобіля, намагаючись взяти до уваги всі можливі ризики.

    Автомобільну безпеку поділяють на:

    Активну – всі властивості конструкції, спрямовані на уникнення дорожньо-транспортних пригод

    Пасивну – ті кошти, які розраховані на мінімізацію наслідків дтп

    Наявність систем активної безпеки (САБ) дає можливість транспортному засобу утримувати запланований напрямок руху в будь-яких, навіть критичних, ситуаціях. САБ включають:

    • антиблокувальна система гальм (забезпечує оптимальне гальмування, запобігаючи блокуванню коліс)
    • антипробуксовочная система(здійснює контроль за зчепленням коліс із дорожнім покриттям. При виявленні пробуксовки провідних коліс система зменшує швидкість їх обертання.)
    • система курсової стійкості(спрямована на попередження занесення)
    • система розподілу гальмівних зусиль (зчитує інформацію з датчика АБС, контролює гальмування коліс окремо)
    • система екстреного гальмування(утримує педаль гальма натиснутою до повної зупинки автомобіля)

    Також до засобів активної безпеки можна віднести все, що покращує огляд (підігрів скла та дзеркал, козирки від сонця, склоочисники на фарах), а також видимість самого автомобіля: (колір кузова, фари).

    З розвитком систем електронного управління з'явилося багато допоміжних систем, які допомагають безпосередньо водієві (наприклад, паркувальна система, система допомоги при спуску/підйомі, система нічного бачення, система контролю втоми водія та ін.)

    Якщо ж аварійної ситуації не вдалося уникнути, набуває чинності система пасивної безпеки:

    • особлива конструкція кузова (передня частина деформується для поглинання удару з жорстким каркасом салону)
    • ремінь безпеки (двох-шостій точкові, надувні)
    • натягувач ременя безпеки (забезпечує щільне прилягання ременя безпеки шляхом згортання частини ременя)
    • спеціальна конструкція сидіння та підголовника (активний підголовник при ударі переміщається до голови пасажира, знижуючи ймовірність травмування шийного відділу)
    • подушки безпеки (покликана пом'якшувати удар про кузовні частини автомобіля) дрібні нетравмонебезпечні уламки)

    Датчики удару монтуються по периметру автомобіля, через електронну систему управління забезпечується спрацьовування фронтальних та/або бічних подушок безпеки, відповідні натягувачі ременів безпеки, приводи активних підголовників.

    AIRBAG

    1, 5 - датчик бічного удару

    2,6 - газогенератор та подушка безпеки

    3,4 - датчик удару та модуль діагностики

    Зміст:

      записатися на сервіс

      Відправляючи форму, я погоджуюсь з умовами оферти надання послуг