• 0
preloader

Типові проблеми BMW X5 Е53 2000-2007: коробка, привід, двигун, підвіска

Типові проблеми BMW X5 Е53 2000-2007: коробка, привід, двигун, підвіска
04.01.2017
Статті
Час читання - 4 хвилини

Зміст:

    Цей автомобіль можна сміливо назвати одним із найяскравіших у модельній лінійці виробника BMW. Знаменитий кросовер, який став початком нової епохи - об'єднав у собі відмінні швидкісні характеристики та чудово показав себе на бездоріжжі. Нехай сьогодні це вже й не найновіший автомобіль, але навіть у такому віці змушує багатьох людей замислитися над придбанням.

    ДО ЧОГО ГОТУВАТИСЯ І З ЯКИМИ ПРОБЛЕМАМИ МОЖНА СТОЛКНУТИСЯ БАНК ЕКСПЛУАТАЦІЇ BMW X5 Е53 2000-2007

    Під час проектування та запуску цієї моделі, виробник BMW був і власником Land Rover - тому в Е53 можна помітити деяку схожість з L322. Це стосується деяких систем керування та інших компонентів. Розглянемо докладніше “проблеми” німецького скакуна з моторами.

    Бензин:

    1. Проблеми із системою уловлювання парів бензину з вугільним абсорбером (є тільки в американських версій). Найчастіше у машин “у віці” вже потребує заміни.
    2. Проблеми з датчиком колінвалу - з'являються в районі 150 тис. км пробігу (у бензинової версії).

    Дизель:

    1. Проблеми з випускним колектором (дизельні моделі першого покоління).
    2. Проблеми з демпфером крутильних коливань (у дизеля) - насправді він просто приходить у знос.
    3. Поганий стан свічок розжарення може спричинити їх заміну - разом з блоком розпалювання. А це, м'яко кажучи, не є бюджетним.
    4. Проблеми із запуском автомобіля - виникають внаслідок несправностей форсунок.
    5. Після 150 тис. з'являється детонація - це свідчить про неполадки датчика Common Rail.
    6. Існує ймовірність підтікання антифризу - причиною є несправний термостат.
    7. Задири циліндрів.

    Що ще може статися?

    1. Виходить з ладу блок DSC.
    2. Ломається «раздатка» - розтягується ланцюг, шліци на кардані виходять з ладу.
    3. Сточується шестерня моторчика сервоприводу.
    4. Виходять з ладу датчики осей та пневмобалонів (на 100000 приблизно) - якщо автомобіль оснащений пневмопідвіскою.
    5. При пружинній підвісці - часто рвуться верхні гумки. Лікується заміною амортизатора.
    6. Іноді на моделях першої серії можна зустріти проблеми на щитку приладів - це «биті пікселі».
    7. Періодично прогнивають контакти лампочки підсвічування номера і перестають відчинятися двері.

    Враховуючи все вищесказане, хочеться відзначити, що навіть чудовий X5 з часом вимагає витрат, але якщо всі проблеми усувати вчасно, то він ще багато років буде вашим вірним другом. Тим, хто тільки збирається здійснити покупку, хотілося б порадити зупинитися на трилітровому бензиновому двигуні М54В30, тому що він найменш проблематичний з усіх моторів, якими оснащувалися Х5.

    І ВСЕ Ж ВІН ХОРОШИЙ

    Безперечні переваги BMW X5 Е53 2000-2007:

    • Дорожній просвіт від 180 мм дозволить без побоювання з'їжджати з асфальтової дороги;
    • Кути в'їзду/з'їзду (28 градусів/ 22,5 градуса) дозволяють сміливо підкорювати будь-які вершини;
    • Відмінні системи гальмування (ADB-X) та пробуксування;
    • Для любителів далеких поїздок є Trailer Stability Control, яка дозволяє безпечно керувати автомобілем навіть за наявності причепа;
    • Практично ідеальний розподіл ваги між осями;
    • Комфортна пневмопідвіска;
    • Хороша керованість (як у легкового транспортного засобу, а не вантажівки);
    • Максимальна оцінка за безпеку (перший позашляховик, що отримав 5 зірок), отримана завдяки тому, що кузов став несучою конструкцією (раніше була рама).

    Зміст:

      записатися на сервіс

      Відправляючи форму, я погоджуюсь з умовами оферти надання послуг