• 0
preloader

Колеса автомобіля: пристрій, види, маркування, кріплення

Колеса автомобіля: пристрій, види, маркування, кріплення
03.01.2018
Статті
Час читання - 3 хвилини

Зміст:

    Диски

    Найбільш поширені - легкосплавні та сталеві. Перші в основному встановлюються автовиробниками на топові версії або вже використовуються в тюнінгу безпосередньо власниками машин. Штамповані сальні – це більш бюджетний варіант.

    Шини

    1. Залежно від способу герметизації поділяються на:
      • безкамерні (вентиль та шина);
      • камерні (гумова камера та шина).
    2. Залежно від розташування ниток корду:
      • радіальні;
      • діагональні (використовуються в основному на позашляховиках).
    3. Залежно від малюнка протектора:
      • симетричні;
      • асиметричні;
      • спрямовані.
    4. Залежно від сезону експлуатації:
      • зимові (з м'яким складом, для кращого зчеплення з дорогою);
      • літні (твердіші);
      • всесезонні (можна використовувати в міжсезоння або там, де немає великих перепадів температур влітку та взимку).

    Маркування дисків

    Розглянемо типові позначення на прикладі 5.5J 14 ET 24 4*108, де:

    5.5J — ширина обода в дюймах;

    14 — посадковий діаметр шини в дюймах (1 дюйм = 25,4 мм);

    ET 24 — 24 мм виліт диска;

    4×108 — 4 отвори кріплення з діаметром 108 мм.

    Маркування шин

    Розглянемо типові позначення на прикладі 205/45 R16 84W, де:

    205 - мм, ширина профілю;

    45 - %, висота профілю (від ширини);

    R - корт навитий радіально;

    16 - дюйми, посадковий діаметр шини;

    84 - індекс навантаження, у цьому прикладі - всього 500 кг на одну шину;

    W - індекс швидкості. у цьому прикладі - максимум 270 км/год.

    Кріплення

    Залежно від моделі автомобіля, колесо кріпиться до маточок різною кількістю гайок та болтів (від 3) з індивідуальним діаметром та кроком різьблення. Зроблено це не тільки для можливості заміни деталей, що вийшли з ладу, виключно оригінальними, а й заради більшої міцності. Необхідно чітко дотримуватися моменту затягування кріплення коліс, який вказує виробник (див. Посібник з експлуатації автомобіля). Недотягнули – може розкрутитися прямо під час руху; перетягнули - пошкодили різьблення та диск. Щоб не помилитися, варто використати динамометричний ключ.

    Зміст:

      записатися на сервіс

      Відправляючи форму, я погоджуюсь з умовами оферти надання послуг